maandag 25 januari 2016

Sesamstraat

We blijven wat rond het koekjesmonster hangen, zeker omdat er deze ochtend een reuzeversie verscheen in de klas. Hij at zowat alles op, Ernie zonder Bert, mijn jurk, andere kinderen... Maar gelukkig niet de lekkere koekjes die Giel voor ons gebakken had.
We toveren morgen het monster tevoorschijn via een 'tover'krastechniek bij het verven.


Wisten jullie trouwens dat de kleuters nog meer kunnen toveren? Voor de turnles wensten ze allemaal een mooie wens voor mij: een gitaar! Na de turnles lag er een cadeautje op mij te wachten! Zat daar toch wel een fantastische ukelele in! Die moest ik meteen uitproberen en alhoewel ik toch nog flink zal moeten oefenen, klonk het al een beetje fantastisch...

Afbeeldingsresultaat voor ukele le

Tijdens de turnles speelden de kleuters balspelletjes met sneeuwballen van Renee.
In de namiddag trokken we naar het Fort, dat was lang geleden! Het zonnetje deed goed op onze snoetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten